Klantenservice
1 Bestellen
1.1 Kunt u mij advies geven over mijn maatwerk kussens?

Wij bieden diverse mogelijkheden op het gebied van maatwerkkussens. Heb je vragen over de mogelijkheden met betrekking tot maatwerkkussens? Mail ons dan met je vragen! Wij streven ernaar om binnen 48 uur te antwoorden. Heb je liever telefonisch contact? Dat kan, wij zijn te bereiken op: 0548 548 394

 

1.2 Hoe maak ik een bestelling aan?

Stel geheel naar eigen wens, jouw kussens op maat voor binnen of buiten samen. Er is keuze uit veel verschillende soorten, maten, kleuren en stoffen om zo jouw kussens helemaal naar wens te maken!

Het is ook mogelijk om alleen een hoes te bestellen! Wanneer je thuis nog kussens hebt en je wil alleen de hoes vervangen, kies er dan voor om het schuim weg te laten.

Alle kussen langer dan 250cm worden opgedeeld in gelijke stukken/afmetingen, dit is omdat wij gebruik maken van schuim dat niet langer is dan deze lengte. Dit heeft als voordeel dat het gehele kussen op alle plekken even dik en comfortabel blijft. Verder raden wij aan om bij lange afmetingen plofkussen de kussens te bestellen in meerdere delen, zo blijft je kussen het beste gevuld en blijft de plofvulling op de juist plek.

Je eigen kussen ontwerpen is eenvoudig door ons stappenplan. Mocht je er toch niet uitkomen dan kun je je vraag mailen of telefonisch contact opnemen. Wij helpen je graag verder.

1.3 Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Wij willen je vragen de orderbevestiging na ontvangst goed te controleren, indien wij 48 uur na ontvangst van de bestelling niets van je hebben gehoord gaan wij over tot productie en is de bestelling niet meer te wijzigen.

Let op de bevestiging kan ook in de spambox van je email box terecht komen, heb je geen bevestiging ontvangen neem dan binnen 24 uur naar bestelling contact met ons op!

Een bestelling annuleren kan dus binnen 48 uur naar bestelling daarna is dit helaas niet meer mogelijk.

 

2 Betaling
2.1 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt bij ons betalen per Ideal en Credit card. Alle betalingen dienen vooraf te worden voldaan.

 

2.2 Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Indien de betaling niet goed doorkomt en een foutmelding geeft, neem dan gelieve contact met ons op zo kunnen wij gezamenlijk het probleem verhelpen.

 

2.3 Zit de BTW bij de aangegeven prijs inbegrepen?

De BTW zit al bij de prijs inbegrepen. Op al onze bestellingen wordt standaard 21% BTW berekend, indien je op 0% export tarief wilt kopen neem dan contact met ons op.

3 Verzenden
3.1 Wat zijn de verzend/bezorgkosten?

De orders boven de €150,- worden gratis bij u thuisbezorgd. Voor orders onder de €150,- euro, rekenen wij €9,95 verzendkosten.

3.2 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jouw kussens zijn op afspraak af te halen bij ons atelier. Neem contact met ons op om dit af te stemmen.

3.3 Wat zijn de levertijden?

Wij hanteren een levertijd tussen de 7 en 28 dagen. Mocht dit om welke reden dan ook uitlopen dan nemen wij tijdig met je contact op. De levertijd gaat in op de dag van bestelling. Heb je een spoed aanvraag? Bel ons dan, wij kijken graag met je mee.

3.4 Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt goed verpakt geleverd door de door ons gekozen bezorg service.

3.5 Bezorgopties

Afhankelijk van je bestelling wordt het product met koerier bezorgservice of pakketdienst thuisbezorgd. Dit is niet te kiezen maar wordt bepaald aan de hand van de grote van de kussens. Voor de verzending word je geïnformeerd voor de verzending

3.6 Bestelling volgen

Bij verzendingen die met de post verzonden worden ontvangt je van ons een track en trace code hiermee kan de bestelling gevolgd worden. Verzendingen die niet met de post mee kunnen worden door koeriersdienst bezorgd, hierbij wordt in een tijdsbestek van 2 uur aangegeven wat de bezorgtijd zal zijn op de door ons afgesproken bezorgdag.

4 Garantie
4.1 Hoe lang heb ik garantie op mijn artikelen?

Op naad, stick en rits  fouten geven wij 6 maanden garantie, wij zullen het product dan kosteloos repareren of vervangen. 

De verkleuring van de stof valt nooit onder de garantie, dit is helaas niet te voorkomen behoort tot de eigenschappen van het product.

Op dikte en stevigheid kan niet na 14 dagen van ontvangst van het product geclaimd worden. Een schuim vulling zal door gebruik dunner/zachter worden, dit behoort tot normale slijtage en hierop kan nooit gereclameerd worden.

4.2 Waar kan ik een garantieclaim/klacht indienen?

Heb je een klacht of opmerking? Mail dan de omschrijving en indien van toepassing bij een defect duidelijk foto’s dan nemen wij binnen 7 dagen contact met je op voor een passende oplossing.

 

4.3 Kan ik mijn producten laten repareren?

Wanneer een product gerepareerd is en je deze terug heeft ontvangen dien je dit binnen 48 uur te controleren en eventuele fouten te melden. Na 48 uur vervalt het recht op aanspraak. Tenzij anders met ons schriftelijk is afgesproken.

Wil je jouw kussens laten repareren? Stuur dan een foto met de wens per mail naar ons en wij zullen kijken wat wij voor je kunnen betekenen.

5 Retourneren
5.1 Kan ik mijn bestelling retourneren/ruilen?

Maatwerk producten kunnen niet retour gestuurd worden, de producten worden geheel op maat gemaakt.

5.2 Mijn bestelling is incompleet of beschadigd geleverd

Wanneer een product beschadigd of incompleet geleverd wordt dien je dit binnen 48 uur naar ontvangst te melden. Dit kan doormiddel van een email met duidelijke foto’s en een omschrijving te sturen.


Wij zullen dan binnen 7 dagen je klacht in behandeling nemen en met een passend voorstel komen.